Koop uw tickets online

Wij verheugen ons er op om u te mogen ontvangen. Via deze pagina kunt u een tijdslot reserveren voor uw bezoek, ook als u bijvoorbeeld een Museumkaart of ICOM-kaart heeft.

Hoewel er ook weer kaarten verkocht worden aan de kassa, adviseren we bezoekers nog vooraf een tijdslot te reserveren omdat de capaciteit nog wel beperkingen kent. Zo weet u zeker dat u op het gewenste tijdstip het museum kan bezoeken. Tijdens uw bezoek bent u vrij om te dwalen door ons gebouw, zoals de architect H.P. Berlage dat ook voor ogen had.

Bestelt u een ticket met een vrijkaart of kortingskaart, zoals een Museumkaart of een Rembrandtpas? Vergeet deze dan niet mee te nemen naar het museum. Als u uw kaart niet aan de kassa kunt laten scannen, moet u helaas alsnog de volledige entreeprijs betalen.

Heeft u nog vragen? Op deze pagina kunt u alles nalezen en ook op onze veelgestelde vragen-pagina vindt u een zeer uitgebreid overzicht aan informatie. U kunt ook een mail sturen naar tickets@kunstmuseum.nl, u ontvangt dan op werkdagen binnen 24 uur een reactie.

        

Heeft u een ticket besteld en kunt u toch niet komen? Laat dit ons dan op tijd (minimaal 48 uur voor uw bezoek) weten via tickets@kunstmuseum.nl. Ook als u bijvoorbeeld door uw Museumkaart gratis toegang heeft. Als uw reservering blijft staan, kunnen wij uw tijdslot niet vrijgeven. Door op tijd te annuleren, geeft u een ander een kans op een mooie dag!

contact

Bij storingen van onze ticketservice kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met:

Overige vragen?

Voor overige vragen kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met: