Uw evenement in Kunstmuseum Den Haag

Bent u voor uw evenement op zoek naar een onderscheidende locatie? Uw diner, receptie, gala, (netwerk)borrel of hybride evenement krijgt een extra dimensie in het schitterende Art Deco gebouw van architect H.P. Berlage. Ook het gebruik van het naastgelegen Fotomuseum/KM21 behoort tot de mogelijkheden. Veel toonaangevende bedrijven, internationale organisaties en verschillende ministeries gingen u voor.

The Hague Venues - Kunstmuseum Den Haag

Een bijeenkomst in een van de grootste en mooiste kunstmusea van Nederland maakt indruk. Met een topcollectie en een grote dynamiek in tentoonstellingen is er altijd iets bijzonders te zien dat past bij uw evenement. We zetten uw evenement bovendien graag inhoudelijk kracht bij door een verband te leggen tussen uw missie en kunst, bijvoorbeeld tijdens een rondleiding of introductie door een van onze experts. Onze event managers ondersteunen u waar nodig in het hele traject rond uw evenement, van ontwerp tot uitvoering.

Zie de downloads onderaan de pagina voor onze brochure.

Event Managers

Voor al uw vragen over evenementen kunt u contact opnemen met onze Event Managers via: