16-03-2016

Stem 6 april in het mooiste stembureau van Nederland

Gebouw Berlage

Op woensdag 6 april 2016 vindt het referendum van de wet tot goedkeuring van de associatieovereenkomst tussen de Europese Unie en Oekraïne plaats. Inwoners van Den Haag kunnen hun stem laten gelden in het ‘mooiste stembureau van Nederland’: het Gemeentemuseum Den Haag. Tijdens reguliere openingstijden krijgen mensen op vertoon van hun stembiljet ook gratis toegang tot het museum.

Alle stemgerechtigde Hagenaren kunnen op 6 april tussen 07.30 en 21.00 uur stemmen in het ‘mooiste stembureau van Nederland’. Als u tussen 11.00 en 17.00 uur – de reguliere openingstijden – stemt, mag u op vertoon van uw stembiljet ook nog eens gratis naar het museum. U maakt dan niet alleen gebruik van uw stemrecht, maar u kunt ook de prachtige tentoonstellingen Karel Appel of Jan Toorop bezoeken. Of breng meteen een bezoekje aan de wereldberoemde Judith van Gustav Klimt!

Tentoonstellingen Gemeentemuseum

Meer informatie over het referendum