Kunstmuseum Den Haag heeft een schatkamer van meer dan 160.000 kunstwerken. Hier werken we aan de online ontsluiting van de hoogtepunten uit deze collectie.
Met ruim 170.000 objecten zijn we een van de grootste musea voor moderne kunst van Europa. We organiseren zo’n 30 tot 35 tentoonstellingen per jaar, verdeeld over drie gebouwen: het Kunstmuseum zelf, Fotomuseum Den Haag en KM21.
Onze tentoonstellingen zijn geliefd onder kunstliefhebbers, maar we vinden het belangrijk dat iedereen zich hier welkom voelt. Ook mensen die zelden of nooit een museum bezoeken, omdat dat bijvoorbeeld te duur is. Hen helpen we een handje, met programma’s en gratis busvervoer.
De afdeling Facilitaire Zaken is een jonge afdeling in het museum. In jouw rol als medewerker heb je de kans deze afdeling verder vorm en inhoud te geven. Dit begint met een professionaliseringsslag door onder meer een inventarisatie van lopende contracten, het actualiseren ervan. Daarnaast verricht je werkzaamheden in lopende facilitaire zaken als de coördinatie van de schoonmaak, de post, de afvalreiniging, het up to date houden van voorraden etc.
Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn:
Juist omdat het een nieuwe functie is zijn er volop mogelijkheden - in samenspraak met de teamleider Facilitaire Zaken - het takenpakket vorm en inhoud te geven.
De basis op orde krijgen en houden, daar krijg jij energie van. Je zorgt ervoor dat alle werkzaamheden binnen de afdeling effectief en efficiënt worden uitgevoerd. Je haalt voldoening uit een goed gefaciliteerd museum zodat al onze bezoekers een topervaring hebben en de collega’s goed en snel worden ondersteund. Je houdt van contact met collega’s en externe partijen en pakt je telefoon om zaken snel en goed te regelen.
En verder:
Ben jij enthousiast over deze functie? Dan ontvangen we graag jouw reactie.
Het sollicitatieproces verloopt als volgt:
1. Stuur ons je motivatie en je CV.
2. Is er sprake van een match? Dan nemen we contact met je op om kennis te maken.
De vacature blijft open totdat we iemand hebben gevonden die goed bij de functie én het team past. Zodra we de geschikte kandidaat hebben gevonden, sluiten we de vacature.
Bij gelijke geschiktheid zullen wij de voorkeur geven aan een kandidaat die complementair is aan de (culturele) samenstelling van de afdeling.
Neem dan contact op met Christel Boshuis (Teamleider Facilitaire Zaken): cboshuis@kunstmuseum.nl / 070 3381260